منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی-دانلود فایل
عکس هدر
فرهنگی
فناوری و پژوهش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
وب سايت ها
همایش ها
ورود
گزارش تصویری
1400/12/8 یکشنبه
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور هرمزگان و کمیته امداد/ ارائه خدمات علمی و آموزشی به خانواده‌های نیازمند
در تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه پیام نور هرمزگان و کمیته امداد هرمزگان، از ظرفیت‌ها و توانمندی های دو مجموعه در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و اجرایی در راستای ارائه خدمات علمی، فرهنگی و آموزشی خانواده‌های نیازمند بهره گرفته خواهد شد.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور هرمزگان به نمایندگی دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و دکتر جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی های دو مجموعه در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و اجرایی منعقد شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه موضوع تفاهم نامه ارائه خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، ترویجی و اشتغال به افراد و خانواده های نیازمند است، گفت: جامعه هدف ما علاوه بر برگزاری دوره ها برای عموم، شناسایی نخبگان تحت پوشش کمیته امداد  و خدمات ویژه به این قشر می باشد.

منصور فرهادی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه برای انتقال دانش و تجربیات مشترک در راستای ثبت اختراع برای فرزندان نخبه جامعه کمیته امداد استان کمک می نماید، اظهار داشت: در زمینه طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک کمک شایانی به کمیته امداد خواهیم کرد.

در ادامه جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: دانشجویان مددجوی که دارای استعداد علمی و فرهنگی هستند را شناسایی و حمایت ویژه خواهیم کرد.

تراهی تصریح کرد: از ظرفیت و توان علمی اساتید دانشگاه در جهت خدمات فرهنگی و مشاوره به خانواده‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 88055

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر