گزارش تصویری
1400/12/8 یکشنبه
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور هرمزگان و کمیته امداد/ ارائه خدمات علمی و آموزشی به خانواده‌های نیازمند
در تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه پیام نور هرمزگان و کمیته امداد هرمزگان، از ظرفیت‌ها و توانمندی های دو مجموعه در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و اجرایی در راستای ارائه خدمات علمی، فرهنگی و آموزشی خانواده‌های نیازمند بهره گرفته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور هرمزگان به نمایندگی دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان و دکتر جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی های دو مجموعه در زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اشتغال و اجرایی منعقد شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه موضوع تفاهم نامه ارائه خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، ترویجی و اشتغال به افراد و خانواده های نیازمند است، گفت: جامعه هدف ما علاوه بر برگزاری دوره ها برای عموم، شناسایی نخبگان تحت پوشش کمیته امداد  و خدمات ویژه به این قشر می باشد.

منصور فرهادی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه برای انتقال دانش و تجربیات مشترک در راستای ثبت اختراع برای فرزندان نخبه جامعه کمیته امداد استان کمک می نماید، اظهار داشت: در زمینه طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مشترک کمک شایانی به کمیته امداد خواهیم کرد.

در ادامه جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان افزود: دانشجویان مددجوی که دارای استعداد علمی و فرهنگی هستند را شناسایی و حمایت ویژه خواهیم کرد.

تراهی تصریح کرد: از ظرفیت و توان علمی اساتید دانشگاه در جهت خدمات فرهنگی و مشاوره به خانواده‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 88055

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir