منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی-دانلود فایل
عکس هدر
فرهنگی
فناوری و پژوهش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
وب سايت ها
همایش ها
ورود
گزارش تصویری
1401/2/8 پنجشنبه
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
شاخص ها و ماموریت های دانشگاه پیام نور مشخص شود/ دغدغه وزارت علوم اشتغال بیکاران و ایجاد رشته های مناسب است

.

دکتر قاسم عموعابدینی تعیین شاخص ها و ماموریت های مشخص دانشگاه پیام نور را مهم دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دارای ارزش ویژه ای است و این دانشگاه تنها دانشگاهی است که توانسته امکان تحصیل را در تمامی نقاط کشور به ویژه مناطق کمتربرخوردار برای متقاضیان تحصیل فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه پیام نور اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته های مناسب را دغدغه وزارت علوم عنوان کرد و  افزود: نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور و ماموریت ویژه این دانشگاه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین رفع چالش های آموزشی و اشتغال فارغ التحصیلان باید مشخص شود.

وی اظهار داشت: گاهی ماموریت ها کلی تلقی می شود در صورتی که باید شاخص های مورد نظر برای تحقق اهداف تعیین شده و بر مبنای شاخص ها برنامه های منظم تدوین شود.

دکتر عموعابدینی تحمیل هزینه به خانواده ها برای تحصیل فرزندانشان در رشته های ناکارآمد را نادرست عنوان و تصریح کرد: رشته هایی باید ایجاد شود که حقیقتا مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند و فارغ التحصیلان آن پس از فراغت از تحصیل به کار گمارده شوند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر