اخبار برگزیده
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر

 

دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکترمحمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور در متن این پیام آمده است:

دهه فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات بشریت گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

همچنین در این پیام دکتر محمد خیری  سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی، اعضای هیئت علمی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریک و تهنیت گفت و از ملت غیور استان هرمزگان  و خصوصاٌ مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور دعوت کرد که با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب بویژه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir