منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی-دانلود فایل
عکس هدر
فرهنگی
فناوری و پژوهش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
وب سايت ها
همایش ها
ورود
اخبار برگزیده

.

پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر

 

دکتر محمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکترمحمد خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور در متن این پیام آمده است:

دهه فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات بشریت گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

همچنین در این پیام دکتر محمد خیری  سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی، اعضای هیئت علمی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریک و تهنیت گفت و از ملت غیور استان هرمزگان  و خصوصاٌ مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور دعوت کرد که با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب بویژه در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر