منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آموزش
اخبار
اخبار برگزیده
اسلاید شو
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
تقویم آموزشی-دانلود فایل
عکس هدر
فرهنگی
فناوری و پژوهش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
وب سايت ها
همایش ها
ورود
اخبار برگزیده
پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت روز دانشجو

.

پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت روز دانشجو
 

 

 

دکتر محسن سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محسن دیانت سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در پیامی به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو این روز را روزی تاریخی و فراموش نشدنی برای جامعه دانشگاهی و ملت ایران دانست و گفت:اصل و اساس این روز، حرکت جنبشی و خودجوش دانشجویان بصیر و متعهد علیه حرکت مداخله جویانه استکبار جهانی بوده است.

دکتر دیانت افزود:در 16 آذر سه نفر از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران به نام های بزرگ نیا، شریعت رضوی و قندچی توسط عناصر رژیم منحوس پهلوی به خون آغشته گشتند و از آن به بعد خون پاک این شهیدان سرآغازی برای حرکت اصیل جنبش دانشجویی ایران اسلامی گشت.

وی اظهار داشت: دانشجویان امروز آینده سازان فردای جامعه می باشند و مسئولان و متولیان اداری و سیاسی جامعه آنها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند متاسفانه مشکلات صنفی دانشجویان روز به روز بیشتر می شود و مشکلات معیشتی دامن آنها را گرفته است به گونه ای که شاید در تأمین هزینه های آزمایشگاهی برای کارهای پژوهشی یا تشکیل خانواده با شکل جدی مواجه می شوند .

دکتر دیانت تصریح کرد: توسعه روحیه اقتصاد آزاد و سرمایه داری در کشور نباید باعث شود که سیاستهای حمایتی و اقتصادی دولت نسبت به اقشار دانش آموز و دانشجو کمرنگ گردد و سرمایه گذاری در این زمینه ثمرات طیبۀ فراگیری را به ارمغان خواهد آورد.

١٦ آذر که به حق به عنوان « روز دانشجو » نام‌گذاری شده است، یادآور رسالتی است که تمسک به آن به نهضت اصیل دانشجویی، هویت و اعتبار ملی- اسلامی می‌بخشد .

دانشجویان و دانشگاهیان همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس از انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته تا هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در سنگر بازسازی، پیشرفت و آبادانی در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.

           

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در پایان این پیام افزوده است: بار دیگر دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با آرمان های مقدس شهیدان تجدید عهد نموده و همراه با دانشجویان استکبار ستیز و همه دانشگاهیان سراسر کشور هم قسم می شویم که راه شهیدان را ادامه  دهیم .


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر